Nagrodę w imieniu zwycięzcy odebrali Rafał Olszewski, odpowiedzialny za rozwój obsługi posprzedażnej Grupy Bemo, i Konrad Gołoś, kierownik blacharni-lakierni przy al. Krakowskiej 169. Dyplom wręczył Adrian Winkler z firmy PPG Industries, tradycyjnie będącej patronem naszego Rankingu.
Blacharnia-lakiernia firmy Bemo Motors zwyciężyła w tym konkursie już po raz czwarty z rzędu! Co więcej, mimo trwającej pandemii, w ciągu roku od ostatniej edycji rankingu Bemo Motors zanotowało wzrost liczby napraw o 10 proc., utrzymując przy tym 120 proc. efektywności. Co ciekawe, wszystkie serwisy klasyfikowane w rankingu, pomimo mniejszej liczby napraw, mogły pochwalić się wyższym średnim wskaźnikiem efektywności (około 96 proc., w poprzedniej edycji o 2 pkt. proc. mniej).
Jak wyglądało ostatnich 12 miesięcy serwisu blacharsko-lakierniczego zlokalizowanego w Warszawie przy al. Krakowskiej? – Biorąc pod uwagę sytuację rynkową, u nas nie było źle. Analizowany okres rozpoczęliśmy z dużym zapasem zleceń, co przełożyło się na spory wzrost w okresie od listopada 2019 r. do kwietnia 2020 r. Spadki zanotowaliśmy tylko w dwóch miesiącach. Podobne zależności widać we wskaźniku średniego czasu naprawy. W tych lepszych miesiącach udawało się zejść poniżej 6 dni – wyjaśnia Rafał Olszewski, dyrektor ds. rozwoju opieki posprzedażowej Grupy Bemo.
Więcej o Rankingu Lider Serwisu Blacharsko-Lakierniczego znajdziecie tutaj.