Aktualności

Bemo Motors oficjalnie z czwartym laurem dla Lidera Serwisu

Serwis Bemo Motors przy al. Krakowskiej w Warszawie, który zajął pierwsze miejsce w rankingu Lider Serwisu Blacharsko-Lakierniczego 2020, oficjalnie odebrał, co swoje. Triumfator uzyskał aż 74 punkty i wyprzedził o 11 punktów drugi serwis rankingu – Plazę Motors Poland.

Nagrodę w imieniu zwycięzcy odebrali Rafał Olszewski, odpowiedzialny za rozwój obsługi posprzedażnej Grupy Bemo, i Konrad Gołoś, kierownik blacharni-lakierni przy al. Krakowskiej 169. Dyplom wręczył Adrian Winkler z firmy PPG Industries, tradycyjnie będącej patronem naszego Rankingu.

Szef blacharni-lakierni Bemo Motors przy al. Krakowskiej Stanisław Gołoś i jego „ściana chwały”

Blacharnia-lakiernia firmy Bemo Motors zwyciężyła w tym konkursie już po raz czwarty z rzędu! Co więcej, mimo trwającej pandemii, w ciągu roku od ostatniej edycji rankingu Bemo Motors zanotowało wzrost liczby napraw o 10 proc., utrzymując przy tym 120 proc. efektywności. Co ciekawe, wszystkie serwisy klasyfikowane w rankingu, pomimo mniejszej liczby napraw, mogły pochwalić się wyższym średnim wskaźnikiem efektywności (około 96 proc., w poprzedniej edycji o 2 pkt. proc. mniej).

Jak wyglądało ostatnich 12 miesięcy serwisu blacharsko-lakierniczego zlokalizowanego w Warszawie przy al. Krakowskiej? – Biorąc pod uwagę sytuację rynkową, u nas nie było źle. Analizowany okres rozpoczęliśmy z dużym zapasem zleceń, co przełożyło się na spory wzrost w okresie od listopada 2019 r. do kwietnia 2020 r. Spadki zanotowaliśmy tylko w dwóch miesiącach. Podobne zależności widać we wskaźniku średniego czasu naprawy. W tych lepszych miesiącach udawało się zejść poniżej 6 dni – wyjaśnia Rafał Olszewski, dyrektor ds. rozwoju opieki posprzedażowej Grupy Bemo.

Na zdjęciu (od prawej): Rafał Olszewski, dyrektor ds. rozwoju opieki posprzedażnej Grupy Bemo, Stanisław Gołoś, kierownik serwisu przy al. Krakowskiej, Adrian Winkler reprezentujący patrona Rankingu, firmę PPG Industries, oraz Tomasz Betka z „Dealera”

Więcej o Rankingu Lider Serwisu Blacharsko-Lakierniczego znajdziecie tutaj.

Skontaktuj się z autorem
Piotr Lis
Zobacz również
Aktualności
Światowa sprzedaż w roku pandemii
Redakcja
8/3/2021
Aktualności
Stabilny jak polskie sieci
Redakcja
8/3/2021
Aktualności
Największe rynki unijne na minusie
Redakcja
4/3/2021
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.