Aktualności

Cichy-Zasada z nowym centrum blacharsko-lakierniczym

Lider polskiego rynku pod względem sprzedaży nowych aut
zwiększa moce przerobowe w obszarze napraw powypadkowych.
Na początku września Grupa Cichy-Zasada oficjalnie uruchomiła
okazałą blacharnię-lakiernię w podwarszawskim Piasecznie.

Podczas otwarcia nie mogło zabraknąć przecinania wstęgi

Nowy zakład przystosowany jest do obsługi samochodów osobowych oraz dostawczych i posiada certyfikację marek Audi, Skoda, Volkswagen, Seat oraz Cupra. W ceremonii przecięcia wstęgi uczestniczyli członkowie zarządu grupy, na czele z właścicielem Mirosławem Cichym i prezesem Karolem Obiegłym, a także przedstawiciele firmy CSV.

Nowy obiekt funkcjonuje przy ul. Technicznej 8a – na działce, którą wcześniej zajmował obiekt magazynowo- -przemysłowy i w bezpośrednim sąsiedztwie należącej do GCZ stacji Volkswagena (przejętej w 2020 r. od firmy Rowiński- Wajdemajer). Co ciekawe, w ramach dealerstwa funkcjonowała dotychczasowa blacharnia pracująca na rzecz grupy. Teraz – niezależnie od zakończonej inwestycji – zasłużony serwis ma przejść generalną modernizację.

Automatyczny mieszalnik Agilis umożliwia równoczesne przygotowywanie nawet 6 kolorów

W świeżo oddanym do użytku centrum napraw, w hali produkcyjnej o powierzchni 2400m2 u lokowano dwie k abiny lakiernicze, a także 3 stanowiska blacharskie z ramami naprawczo-pomiarowymi, 5 stanowisk blacharsko-zbrojarskich, 3 stanowiska odstawcze, jedno – polerskie oraz 4 strefy przygotowawcze do lakierowania. W serwisie zainstalowano szereg nowoczesnych narzędzi, w tym dostarczony przez BASF i Grupę CSV w pełni automatyczny mieszalnik linii produktów Agilis, który potrafi przygotowywać 6 kolorów jednoczenie; najnowsze systemy diagnostyki komputerowej; stanowisko elektronicznego pomiaru geometrii układu jezdnego czy pełny system kalibracji sterowników pojazdu. Zakład w Piasecznie (drugi, obok serwisu przy ul. Grochowskiej w Warszawie, obiekt lakierniczy GCZ w stołecznej aglomeracji) ma realizować nawet 350 zleceń naprawczych miesięcznie.

W blacharni w Piasecznie pracują dwie kabiny oraz kilkanaście stanowisk blacharskich i przygotowawczych

W związku z szybkim rozwojem dealera (w tym m.in. ubiegłorocznym zakupem czerech dealerstw należących do grupy Auto Wimar), zapotrzebowanie na wykonywanie napraw powypadkowych w GCZ stale rośnie i niewykluczone, że firmie potrzebna będzie w okolicach Warszawy jeszcze jedna placówka blacharsko-lakiernicza. Obecnie we wszystkich centrach napraw powypadkowych Grupy Cichy- Zasada na terenie kraju realizowanych jest w skali miesiąca około 2,1 tys. zleceń (co przekłada się na blisko 25 tys. roboczogodzin).

Skontaktuj się z autorem
Piotr Baran
dziennikarz miesięcznika „Dealer”
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Stellantis rozstaje się z Carlosem Tavaresem. W tle brak zgody co do dalszego rozwoju firmy
Redakcja
2/12/2024
Aktualności
Europa: wzrost na koniec roku pod znakiem zapytania?
Redakcja
29/11/2024
Aktualności
Grupa Plichta z nowym salonem marek Omoda i Jaecoo
Redakcja
26/11/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.