Dealer z Pomorza uruchomił kanał na serwisie YouTube o nazwie VLOG Grupy Zdunek – celem inicjatywy jest poszerzenie bazy klientów. Projekt jest warty uwagi ze względu na obowiązujące aktualnie obostrzenia i ograniczoną możliwość kontaktu z potencjalnym nabywcą. To także kolejny dowód na to, że dealerzy z roku na rok coraz bardziej zaznaczają swoją obecność w mediach społecznościowych.
Chcemy dzielić się z wami naszym zamiłowaniem do motoryzacji i być bliżej was każdego dnia. Tym samym rozpoczynamy serię vlogów, dzięki którym poprzez jedno kliknięcie palcem możecie uzyskać dostęp do testów, reportaży, prezentacji, wywiadów, żużla i przede wszystkim, świetnej zabawy – mówił prowadzący vloga Bartosz Czarnecki, na co dzień pracownik działu sprzedaży w salonie Citroen Zdunek w Gdańsku.
Swój pierwszy vlog Grupa Zdunek opublikowała na YouTubie miesiąc temu. Od tej pory dealer regularnie uzupełnia zawartość vloga. W jednym ze styczniowych odcinków mogliśmy przyjrzeć się w jaki sposób samochód BMW M4 sprawdza się na torze wyścigowym.
Grzechem byłoby nie spróbować takiej bestii w jej środowisku naturalnym, jakim jest tor wyścigowy. Zwłaszcza, że zastosowany tutaj tylny napęd daje sposobność na widowiskowe drifty – dodał Bartosz Czarnecki.
Wygląda na to, że dealer potraktował temat bardzo poważnie. Pozostaje nam tylko czekać na kolejne odcinki i życzyć sukcesu w nowym przedsięwzięciu.