Aktualności

Efektywność w ASO – jak ją zwiększyć?

Trendy na rynku zaczęły wymuszać zmiany w modelu
funkcjonowania ASO. Z jednej strony ciągłe zwiększanie
jakości obsługi klienta, z drugiej – konieczność zwiększenia efektywności operacyjnej, pozwalającej na utrzymanie lub zwiększenie marży.

Firma Synestica.ai, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach
internetu rzeczy, opracowała rozwiązanie wychodzące naprzeciw oczekiwaniom osób zarządzających ASO. Dedykowane oprogramowanie oraz odpowiednio dobrane zestawy czujników umożliwiają obserwowanie funkcjonowania ASO z dowolnego miejsca. Dane z czujników
pozwalają optymalnie zarządzać procesem naprawy i optymalnie
wykorzystać stanowiska pracy (podnośniki, myjnia, etc.) oraz powiadamiać klienta w odpowiednim momencie o oczekującym na odbiór samochodzie. W ten sposób oszczędzamy jego czas oraz ograniczamy zbędne przebywanie w poczekalni. Osoby zarządzające ASO otrzymują zaś na bieżąco informację o realizowanych zadaniach i efektywności prac. Wszelkie odstępstwa od przyjętych reguł odnotowywane są przez system, a powiadomienia wysyłane do wskazanych osób.

Dodatkową zaletą systemu jest łatwa integracja z systemami DMS, dzięki czemu możliwe jest zwiększenie zakresu analizowanych parametrów oraz dokładniejsza analiza efektywności funkcjonowania ASO. Działanie systemu opiera się na sensorach, które umieszczane są w budynkach oraz
w obsługiwanych samochodach. Uruchomienie zajmuje średnio 2 dni robocze i nie wymaga skomplikowanych prac instalacyjnych, w szczególności ingerencji w infrastrukturę ASO. Miesięczny koszt utrzymania systemu nie przekracza 4 tysięcy złotych, a szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi – na podstawie dotychczasowych wdrożeń – od 7 do 10 miesięcy.

Więcej na stronie:
synestica.ai/aso
kontakt@synestica.ai

REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Nowy format Renault
Redakcja
24/4/2024
Aktualności
Rynek „elektryków” – mniej Europy, więcej Chin
Redakcja
23/4/2024
Aktualności
Toyota ze wzrostem w I kw.
Redakcja
19/4/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.