Aktualności

Elastyczna oferta – optymalny zysk

Dealerzy wprowadzający do oferty usługi auto detailingu różnie podchodzą do tematu – jedni decydują się na rozszerzenie portfolio w podstawowym zakresie, inni zaś budują profesjonalne studia, które pozwalają na sprzedaż usług premium. Japońska firma Soft99, produkująca najwyższej jakości kosmetyki samochodowe, wychodzi z ofertą dopasowaną do potrzeb wszystkich, proponując dealerom trzy warianty współpracy.

Pakiety Essential, Advanced i Premium to rozwiązanie biznesowe dla każdej klasy samochodu, budżetu i punktu. – Niezależnie od sytuacji proces jest przewidywalny i policzalny, bo jesteśmy w stanie określić strukturę kosztową, a co ważniejsze również przychodową – podkreśla Jędrzej Zwolankowski z działu handlowego firmy Nowy Samochód SA, wyłącznego dystrybutora Soft99 na rynku europejskim. – Próg wejścia jest bardzo niski, kształtuje się na poziomie 100 PLN w pakiecie Essential i 500 PLN w pakiecie Advanced. To dla dealerów realne źródło przychodu przy niewielkiej inwestycji – dodaje.

W podstawowym pakiecie Essential oferowane są atrakcyjne cenowo produkty marki Soft99. Sprawdzone i doceniane technologie do zabezpieczenia powierzchni lakierowanych (m.in. Fusso), czy Glaco – do szyb, stanowią świetną alternatywę dla profesjonalnych powłok ochronnych, ale jednocześnie ich aplikacja jest znacznie mniej wymagająca. Wybierając tę opcję, dealer może znacznie poszerzyć swoje portfolio usług, korzystając z własnej infrastruktury i pracowników. Pakiet Essential to zatem ograniczone ryzyko i niska kapitałochłonność, a jednocześnie szansa na zadowalający zysk dzięki efektowi skali.

Drugi z pakietów, Advanced, związany jest z linią produktów QJUTSU, czyli powłok kwarcowych z kategorii premium, które pomimo wysokiej jakości pozostają bardzo proste w użyciu – można je skutecznie aplikować po podstawowym szkoleniu, bez specjalnego sprzętu i wymagającej infrastruktury. A to w prosty sposób przekłada się na optymalizację procesów, wydajność zespołu i potencjalnie wyższe zyski dealera.

Z kolei pakiet Premium to gotowy model biznesowy, oparty na ponad 100 ekskluzywnych produktach submarki Soft99 – G’ZOX. Stanowi ofertę dla klientów „high end” – wymagających, ale gotowych do zapłacenia odpowiedniej ceny za usługę. Do wprowadzenia tego pakietu potrzebna jest odpowiednia infrastruktura, zgodna z wytycznymi marki oraz szkolenie pracowników i pełna certyfikacja.

Funkcjonująca na rynku od prawie 70 lat firma Soft99 to gwarancja najwyższej japońskiej jakości. W  Polsce oferuje ok. 130 różnych produktów, które można dopasować do potrzeb każdego dealerskiego biznesu.

Więcej informacji na soft99.pl

REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Rada UE za zakazem aut spalinowych od 2035 roku
Redakcja
29/6/2022
Aktualności
Jest salon Forda z autami używanymi
Redakcja
28/6/2022
Aktualności sponsorowany
Szansa dla dealera, korzyść dla klienta
Redakcja
28/6/2022
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.