Na przestrzeni 2019 r. dealer, posiadający dwa obiekty dealerskie w Długołęce k. Wrocławia, sprzedał aż 5,5 tys. nowych aut, zwiększając swój wolumen rok do doku aż o 36 proc. i notując awans na Liście TOP50 aż o 7 pozycji.
W portfolio firmy znajdują się aktualnie trzy marki: Hyundai, Dacia i Renault. W 2005 r. dealer – jako jeden z pierwszych w Polsce – otrzymał koncesję na sprzedaż marki Dacia. Marka w pierwszych latach stanowiła 10 proc. wolumenu sprzedaży firmy, obecnie – około 50 proc.
Dealer stawia również mocno na rozwój działu aut używanych. Firma chce dążyć do tego, aby w przyszłości stosunek sprzedaży aut nowych i używanych wynosił jeden do jednego.
Kolejnym przedsięwzięciem firmy Nawrot było otwarcie w 2018 r. nowego salonu Hyundaia. – Przeanalizowaliśmy wszystkie „za” i „przeciw” i w ostatecznym rachunku kolejna marka to dla nas korzyść. Przede wszystkim Hyundaiem interesują się zupełnie inni klienci niż Renault – przekonywał nas wówczas Ken Nawrot, właściciel dealerstwa.
Dealer będzie chciał utrzymać przez kolejne lata wysokie tempo wzrostu w poszczególnych działach firmy. To duże wyzwanie, zwłaszcza, gdy wciąż trwa zmaganie się z pandemią, a na horyzoncie pojawiają się następne strategiczne zmiany, z elektromobilnością na czele. Pomysłów i determinacji wrocławskiemu laureatowi nie powinno jednak zabraknąć.