
Do tej pory firma realizowała sprzedaż japońskiej marki premium w showroomie o wielkości zaledwie 170 m2 znajdującym się w biurowcu w centrum miasta. Obecny obiekt to aż 800 m2 powierzchni wystawienniczej, a także 8-stanowiskowy serwis, recepcja bezpośrednia oraz wydzielone stanowiska wymiany opon, przygotowania aut i detailingu. Ponadto na poziomie -1 znajdują się wewnętrzny magazyn na 56 samochodów, hotel opon oraz 3 myjnie.
– Nowy salon jest spełnieniem naszych marzeń. Cieszymy się, że będziemy mogli obsługiwać klientów w nowoczesnym i funkcjonalnym wnętrzu, korespondującym z filozofią brandu, który reprezentujemy – mówi Agnieszka Sabaj, prezes zarządu Lexus Łódź. Poza nowo otworzonym punktem Grupa Sabaj prowadzi jeszcze dwie stacje Toyoty – w Warszawie (Toyota Okęcie) oraz Rzgowie k. Łodzi. W 2022 r. dealer sprzedał ponad 2,8 tys. nowych pojazdów, zajmując 40. miejsce na dealerskiej Liście TOP50.


Łódzkie dealerstwo Lexusa to zarazem 19. lokalizacja na mapie marki w Polsce. We wnętrzu klienci znajdą wzory i detale charakterystyczne dla kultury Japonii. Projektanci zadbali o każdy szczegół – specjalne fotele dla oczekujących klientów, nagłośnienie, oświetlenie, a nawet zapach (jako element ambient marketingu). Stacja Lexus Łódź oferuje pełny zakres usług, w tym sprzedaż samochodów nowych i używanych, produkty F&I, obsługę mechaniczną oraz naprawy blacharsko-lakiernicze.
