Aktualności

Grupa Wróbel inwestuje w Mazdę

Grupa Wróbel otworzyła w marcu trzeci salon Mazdy – tym razem w Długołęce koło Wrocławia. Budowa rozpoczęła się w maju 2017 r. Na 1,6 hektarowej działce powstał obiekt o powierzchni ponad 2200 m2. Oprócz salonu sprzedaży w kompleksie przewidziano zadaszoną ekspozycję samochodów używanych, a także serwis z 17 stanowiskami i dwustanowiskową myjnią. Dotychczas Grupa Wróbel […]

Grupa Wróbel otworzyła w marcu trzeci salon Mazdy – tym razem w Długołęce koło Wrocławia. Budowa rozpoczęła się w maju 2017 r. Na 1,6 hektarowej działce powstał obiekt o powierzchni ponad 2200 m2.

Nowy salon Mazdy Grupy Wróbel

Oprócz salonu sprzedaży w kompleksie przewidziano zadaszoną ekspozycję samochodów używanych, a także serwis z 17 stanowiskami i dwustanowiskową myjnią. Dotychczas Grupa Wróbel posiadała salony Mazdy w Lubinie i Opolu. Opolski oddział przeszedł niedawno modernizację. Obiekt został powiększony o dodatkowy serwis z 8 stanowiskami oraz część blacharsko–lakierniczą, a także myjnię i zaplecze techniczne. Wywodząca się z Wrocławia Grupa Wróbel – od początku związana z marką Mercedes-Benz – współpracuje z Mazdą od 2010 r. W grudniu zeszłego roku właściciele Grupy Wróbel powołali oddzielną spółkę – WTM Wróbel – dedykowaną wyłącznie Maździe. Prezesem WTM Wróbel został Tomasz Stępień, związany z wrocławskim dealerem od 2004 r. W 2017 r. cała Grupa Wróbel sprzedała łącznie blisko 2,7 tys. nowych samochodów, w tym 478 Mazd.

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Nowe informacje o programie „Mój elektryk”. Wciąż mało szczegółów
Redakcja
18/6/2021
Aktualności
Europa w 2021: pozorne odbicie
Redakcja
17/6/2021
Aktualności
UK nieprzygotowane na elektryfikację?
Redakcja
16/6/2021
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.