Zobacz, jak nowoczesna technologia zapewnia kompleksowa i niezawodna obsługe klienta. Poznaj mozliwosci w zakresie komunikacji pomiedzy działami dealerstwa (np. serwisem, magazynem, innymi działami).
Webinar odbedzie sie 1 grudnia 2022 r. o godz. 10:15.
Podczas 45-minutowej prezentacji dowiesz sie jak:
• uszczelnić kanał telefoniczny, by nie tracić szans sprzedażowych,
• modelować procesy, by zwiększyć efektywność działania BDC,
• zgromadzić dane i kontrolować wyniki,
• prowadzić skuteczne kampanie wychodzące,
• zwiększyć jakość i poprawić szybkość obsługi klienta,
• zebrać pełną wiedzę o kliencie dzięki integracji z systemami DMS,
• poprawić komunikację wewnątrz organizacji (np. BDC – blacharnia, BDC – doradca serwisu) dzięki ticketom.
Prowadzący:

JAROSŁAW STĘPKOWSKI,
Sales Dicrector at Systell
Ekspert z 15-letnim doświadczeniem w zakresie
zarządzania sprzedażą oraz biurem obsługi
klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał,
budując trzy z największych i najskuteczniejszych
outsourcingowych struktur contact center
w regionie kujawsko-pomorskim. Od ponad 4 lat
zaangażowany we wsparcie klientów Systell.
ZAPISZ SIE NA BEZPŁATNY WEBINAR
link do rejestracji: bit.ly/SystellWebinar
