Grand Automotive to część ukraińskiej korporacji samochodowej Ukravto Group, firmy założonej w 1969 r., która poza Maserati współpracuje z Mercedesem czy Kią.
Grand Automotive Poland uruchamia dwa nowe salony włoskiej marki – pierwszy w Warszawie (przy ul. Towarowej 33), drugi – w Krakowie (ul. Góra Libertowska 12). Obie lokalizacje stawiają na sprzedaż aut i części zamiennych oraz oferowanie usług serwisowych. Maserati twierdzi, że za nowymi lokalizacjami idzie „zmiana wizerunku”, będąca wynikiem nowej strategii marki, której celem jest m.in. wzmocnienie pozycji brandu na polskim rynku.
„Nasze nowe salony to nie tylko punkty sprzedaży, ale prawdziwe świątynie włoskiego stylu i technologii. Łączymy wyrafinowanie tradycyjnej włoskiej pracowni krawieckiej (sartoria) z zaawansowaną technologią officiny – warsztatu, w którym klienci mogą współtworzyć swój wymarzony samochód (…)” – przekonuje Sebastian Woźniak, dyrektor generalny Grand Automotive Poland.