Liczba miejsc, w których prowadzone są sprzedaż, jak i serwis marki, zwiększyła się w ostatnim czasie o kilka nowych lokalizacji, których dziś jest już w sumie 13. Chińska marka zadebiutowała ostatnimi czasy w Bielsku-Białej (Auto Gazda), Jamnicy k. Stalowej Woli (RiA), Kaliszu (PHU Sztukowski), Katowicach (Ganinex Adam Gazda), Olsztynie (Resma), Płocku (Budmat Auto) i Łodzi (Jaszpol Uno).
Przypomnijmy jeszcze o punktach, które zostały otwarte wraz z lutową premierą brandu: Białystok (ASW Wojciula), Bydgoszcz (Mikołajczak), Kraków (Auto Centrum Golemo), Poznań (Pol-Car), Szczecin (Gezet) i Warszawa (importerski salon Stellantis & You Polska).
Stellantis przy okazji pochwalenia się rozszerzeniem sieci dealerskiej poinformował, że jak na razie w Polsce sprzedało się ponad 50 szt. samochodów chińskiej marki. Koncern wspomniał także, że w tym miesiącu wprowadził na polski rynek model C10 w wersji REEV. Cena Leapmotor C10 Range-Extended EV wynosi blisko 150 tys. zł. To pojazd wyposażony w silnik elektryczny o mocy 158 kW (215 KM) oraz silnik spalinowy o pojemności 1,5 l. Akumulator auta zapewnia zasięg na poziomie 145 km (WLTP), przy czym całkowity zasięg przekracza łącznie 970 km.

C10 – REEV to nowa wersja elektrycznego modelu C10, czyli SUV-a segmentu D o zasięgu 420 km w cenie 163,2 tys. zł. Polską ofertę uzupełnia „elektryk” T03, pięciodrzwiowy kompakt z segmentu A o zasięgu 265 km, który kosztuje 84,9 tys. zł.
Dla przypomnienia: Stellantis połączył siły z chińskim producentem aut elektrycznych Leapmotor, dzięki czemu powstała spółka joint venture Leapmotor International (Stellantis ma 51 proc. udziałów, zaś Leapmotor – 49 proc.), której celem jest sprzedaż chińskich „elektryków” poza Państwem Środka.