Aktualności

Leapmotor przyspiesza z siecią dealerską. Kolejne punkty już otwarte

Od rozpoczęcia sprzedaży marki Leapmotor w Polsce, której dyrektorem jest Adam Męciński, upłynął już ponad miesiąc. Stellantis zapewnia, że udany debiut skłonił markę do przyspieszenia rozwoju sieci dealerskiej, co zaowocowało kolejnymi salonami nad Wisłą.

Salon przy ul. Szparagowej 4 w Łodzi, należący do firmy Jaszpol Uno, to jedna z nowych lokalizacji marki Leapmotor | Fot. mat. prasowe

Liczba miejsc, w których prowadzone są sprzedaż, jak i serwis marki, zwiększyła się w ostatnim czasie o kilka nowych lokalizacji, których dziś jest już w sumie 13. Chińska marka zadebiutowała ostatnimi czasy w Bielsku-Białej (Auto Gazda), Jamnicy k. Stalowej Woli (RiA), Kaliszu (PHU Sztukowski), Katowicach (Ganinex Adam Gazda), Olsztynie (Resma), Płocku (Budmat Auto) i Łodzi (Jaszpol Uno).

Przypomnijmy jeszcze o punktach, które zostały otwarte wraz z lutową premierą brandu: Białystok (ASW Wojciula), Bydgoszcz (Mikołajczak), Kraków (Auto Centrum Golemo), Poznań (Pol-Car), Szczecin (Gezet) i Warszawa (importerski salon Stellantis & You Polska).

Stellantis przy okazji pochwalenia się rozszerzeniem sieci dealerskiej poinformował, że jak na razie w Polsce sprzedało się ponad 50 szt. samochodów chińskiej marki. Koncern wspomniał także, że w tym miesiącu wprowadził na polski rynek model C10 w wersji REEV. Cena Leapmotor C10 Range-Extended EV wynosi blisko 150 tys. zł. To pojazd wyposażony w silnik elektryczny o mocy 158 kW (215 KM) oraz silnik spalinowy o pojemności 1,5 l. Akumulator auta zapewnia zasięg na poziomie 145 km (WLTP), przy czym całkowity zasięg przekracza łącznie 970 km.

Nowa wersja modelu C10 pojawiła się już w Polsce | Fot. mat. prasowe

C10 – REEV to nowa wersja elektrycznego modelu C10, czyli SUV-a segmentu D o zasięgu 420 km w cenie 163,2 tys. zł. Polską ofertę uzupełnia „elektryk” T03, pięciodrzwiowy kompakt z segmentu A o zasięgu 265 km, który kosztuje 84,9 tys. zł.

Dla przypomnienia: Stellantis połączył siły z chińskim producentem aut elektrycznych Leapmotor, dzięki czemu powstała spółka joint venture Leapmotor International (Stellantis ma 51 proc. udziałów, zaś Leapmotor – 49 proc.), której celem jest sprzedaż chińskich „elektryków” poza Państwem Środka.

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Linkedin
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Stopniowa normalizacja
Redakcja
17/6/2025
Aktualności
John Elkann ponawia apel w sprawie małych, przystępnych aut
Redakcja
13/6/2025
Aktualności
Francja: kierowcy Tesli złożyli pozew przeciwko producentowi
Redakcja
12/6/2025
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.