Otwarty 9 maja showroom ma 100 m² powierzchni ekspozycyjnej, na której prezentowane są trzy certyfikowane auta używane Pagani: Utopia, Huayra i Zonda. Co ciekawe, obecny na otwarciu salonu Horacio Pagani, założyciel i główny projektant Pagani Automobili, ocenił, że spodziewa się w stołecznym obiekcie sprzedaży na poziomie 4-7 samochodów rocznie.
Budynek, który stoi przy ul. Wirażowej 21, został zaprojektowany przez Pagani Arte – studio projektowe, które przekształca materiały wykorzystywane do budowy aut Pagani w formy użytkowe. „W architekturze i wyposażeniu widoczne są więc nawiązania do nadwozi i kabin: włókna węglowego, włoskich skór i tytanu” – informuje dealer.
Jakub Pietrzak, współwłaściciel Grupy Pietrzak i CEO w Pagani of Warsaw, przyznaje, że wkład w wygląd obiektu mieli także polska firma Aerola Studios i Aleksandra Dobrowolska. „Wspólnie zaprojektowaliśmy całkowicie nowy sposób prezentacji samochodów, ich oświetlenia i otoczenia – z ruchomymi ścianami, technicznymi siatkami oraz wielką kopułą inspirowaną architekturą Panteonu (…)” – opisuje przedstawiciel Grupy Pietrzak.
Przypomnijmy, że już w tym miesiącu Grupa Pietrzak otworzy przy ul. Wirażowej 21 salon francuskiej sportowej marki Alpine, którego powierzchnia wyniesie 276 m2. W salonie dostępne będą do nabycia modele Alpine A110 oraz A290 (elektryczny miejski hot hatch o mocy 220 KM), a także limitowane serie kolekcjonerskie.
Wkrótce przy Wirażowej 21 zainaugurowana zostanie również reprezentacja Singera – kalifornijskiego specjalisty, który osiągnął wiodącą pozycję w segmencie luksusowym za sprawą renowacji chłodzonych powietrzem Porsche 911, opracowywanych wspólnie z ich właścicielami.





