Macan w wersji spalinowej nie jest już produkowany na rynki państw Unii Europejskiej (model nie spełniał nowych unijnych przepisów dotyczących cyberbezpieczeństwa), ale do 2026 r. producent chce zaprzestać jego produkcji także poza UE. Koniec spalinowych modeli Porsche 718 (Boxster i Cayman), których produkcja też została wstrzymana na terenie Unii Europejskiej, nastąpi zaś w przyszłym roku, kiedy to pojawią się ich elektryczne odpowiedniki.
Porsche nie jest jednak dziś w najbardziej komfortowej sytuacji, bo – wskutek znacznie niższego, niż zakładał producent popytu – ograniczyło ostatnio produkcję elektrycznego modelu Taycan, który po wakacjach będzie montowany tylko na jednej zmianie w głównym zakładzie w Zuffenhausen (choć nie dojdzie z tego powodu do redukcji stanowisk). To o tyle ciekawe, że Taycan, który został wprowadzony na rynek w 2019 r., był jednym z najpopularniejszych modeli Porsche w historii. Producent odnotowuje dziś spadki sprzedaży „elektryków” nie tylko w Niemczech, ale nawet w Chinach, gdzie coraz chętniej klienci wybierają modele spalinowe.
Jeśli chodzi natomiast o polską mapę dealerską Porsche, to już w tym roku Grupa Cichy-Zasada otworzy w Szczecinie przy ul. Południowej 12 swój pierwszy salon słynnej niemieckiej marki.