Aktualności

VW w Polsce: 30-dniowy program testowania „elektryków”

Wstrzymanie dopłat do leasingu aut elektrycznych czy wysokie ceny energii nie sprzyjają sprzedaży modeli bateryjnych. Tym bardziej więc na wagę złota są pomysły, mające na celu zachęcić klienta do kupna „elektryka” – i jeden z nich realizuje właśnie Volkswagen.

W ofercie jest możliwość przetestowania m.in. Volkswagena ID.3 | Fot. mat. prasowe

VW uruchomił w Polsce program testowania aut elektrycznych o nazwie „Test it. Love it”, w ramach którego przedsiębiorcy i osoby fizyczne będą mogły przetestować przez 30 dni Volkswageny ID.3, ID.4 lub ID.7 Tourer. Inicjatywa jest jednak ograniczona pod kątem zasięgu – obejmuje salony w Gdańsku i Gdyni, a także dwie lokalizacje we Wrocławiu.

W praktyce działa to tak, że klienci ponoszą koszty wynajmu oraz ładowania auta, ale jeśli zdecydują się na zakup testowanego samochodu, to wówczas koszt samego wynajęcia pojazdu zostanie odliczony od ceny „elektryka”. Rozwiązanie obejmuje salony Plichta Gdynia, Plichta Gdańsk oraz Motorpol i Centrum Wrocław, należącego do Auto Group Polska (w ramach przypomnienia: Auto Group Polska i Motorpol Wrocław połączyły się).

Pierwsza faza programu obejmie trzy modele, takie jak miejski ID.3, SUV ID.4 i kombi ID.7 Tourer. Ich wynajęcie kosztuje odpowiednio 1699 zł, 2299 zł i 2799 zł netto. VW podkreśla, że poza wydatkami na ładowanie jest to jedyny koszt, który ponosi klient, ale – przypomnijmy – zostanie on odliczony w wypadku dokonania zakupu. 30-dniowy czas testowania auta jest ograniczony możliwą liczbą kilometrów do pokonania, która wynosi dwa tysiące.

Działa już specjalna strona programu „Test it. Love it.”, umożliwiająca skorzystanie z nietypowej oferty. Jak twierdzi Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu Volkswagen Samochody Osobowe, program to nowa propozycja VW dla tych, którzy rozważają zakup samochodu elektrycznego. „Wierzymy, że możliwość testowania auta przez kilka tygodni zamiast krótkiej jazdy testowej sprawi, że klient sam się przekona o licznych zaletach samochodów z tym napędem i przy tej okazji rozprawi się z mitami dotyczącymi aut elektrycznych” – dodaje.

Przypomnijmy, że Hyundai w Polsce także wychodzi naprzeciw klientom. Marka, w obliczu braku chwilowego wsparcia w ramach „Mojego elektryka”, umożliwia bowiem skorzystanie z dopłat do leasingu swoich aut elektrycznych. Importer informuje, że wdrożył 18 750 zł upustu do każdego nowego elektrycznego modelu, który zostanie zakupiony na firmę w finansowaniu Hyundaia.

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Linkedin
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
USA wprowadzi cła w sektorze automotive? Nowy plan Donalda Trumpa
Redakcja
17/2/2025
Aktualności
Leapmotor debiutuje w lutym. Znamy polską sieć dealerską
Redakcja
13/2/2025
Aktualności
XPeng wchodzi do Polski. Sprzedaż ruszy w II kwartale
Redakcja
12/2/2025
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.