Prezentacja firmy

Toyota & Lexus Dobrygowski w najnowszej kampanii z serii „Prawdziwe Historie” OTOMOTO

Toyota & Lexus Dobrygowski jest bohaterem najnowszego wideo z kultowej serii „Prawdziwe Historie” realizowanej przez OTOMOTO. Udział w kampanii jest uhonorowaniem niemal dwóch dekad partnerstwa, które pozwoliło dealerowi zdobyć prestiżowy tytuł Tytana 20-lecia w ramach konkursu TYTANI OTOMOTO.

Toyota & Lexus Dobrygowski i OTOMOTO łączą wspólne wartości: stawianie klienta w centrum uwagi i odważne wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań do biznesu.

Współpraca, która napędza rozwój

Toyota & Lexus Dobrygowski to przykład firmy, która od lat konsekwentnie buduje swoją przewagę konkurencyjną poprzez najwyższe standardy obsługi klienta i otwartość na nowe technologie. Blisko 20-letnia współpraca z OTOMOTO odegrała niebagatelną rolę w rozwoju przedsiębiorstwa — dzięki platformie dealer skutecznie dociera do klientów z całej Polski, a dodatkowy, internetowy kanał sprzedaży pozwala skalować biznes i zwinnie odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku.

Dzięki OTOMOTO odwiedzają nas klienci z całej Polski. Odbiór auta to jest zawsze święto, wyjątkowy moment – mówi Ireneusz Koziarz, kierownik sprzedaży Toyota & Lexus Dobrygowski, w najnowszym wideo „Prawdziwe Historie”.

– „Prawdziwe Historie” w odsłonie biznesowej to coś więcej niż kampania – to sposób na oddanie głosu tym, którzy tworzą polską motoryzację na co dzień. Dzięki takim partnerom jak Toyota & Lexus Dobrygowski możemy pokazać, że technologia, emocje i zaufanie mogą iść w parze. Historie, które opowiadamy budują nie tylko relacje z klientami, ale i przyszłość całej branży – mówi Patrycja Pawłowska, Marketing Manager OTOMOTO.

Obejrzyj „Prawdziwe Historie” w serwisie Youtube.

Kondycja branży automotive i rola e-commerce

Polski rynek motoryzacyjny znajduje się w fazie dynamicznych przemian. Po latach spowolnienia spowodowanego pandemią i zaburzeniami w łańcuchach dostaw, rynek stopniowo odbudowuje swoją pozycję. Z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w 2024 roku rejestracje nowych samochodów osobowych wzrosły o ok. 16% rok do roku, to najwyższy wzrost w Europie! Jednocześnie rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, z rosnącym znaczeniem jakości oferty i standardu obsługi.

Sektor e-commerce w motoryzacji przeżywa prawdziwy boom. W maju 2025 roku polski handel internetowy utrzymał dynamiczne tempo rozwoju – wartość sprzedaży online była o 6,2% wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, co przełożyło się na 8,8% udziału w całkowitej sprzedaży detalicznej. Szczególnie imponująco prezentował się segment motoryzacyjny: sprzedaż pojazdów, motocykli i części za pośrednictwem internetu wzrosła o niemal 400% rok do roku, osiągając wartość prawie pięciokrotnie wyższą niż przed rokiem. Ten wzrost znacząco wzmocnił pozycję motoryzacji w krajowym e-commerce — sektor ten odpowiada dziś za około 8,4% zakupów detalicznych w Polsce, otwierając nowe możliwości rozwoju zarówno dla dealerów, jak i platform sprzedażowych. Motoryzacja staje się jednym z motorów napędowych rozwoju handlu internetowego w Polsce.

Innowacja odróżnia lidera od naśladowcy

Platformy takie jak OTOMOTO są dziś kluczowym ogniwem rynku. Nie da się bowiem już prowadzić efektywnego biznesu motoryzacyjnego bez obecności online. OTOMOTO od lat jest partnerem, który dostarcza nie tylko klientów, ale i wiedzę, narzędzia oraz wsparcie merytoryczne, pozwalające dealerom skutecznie konkurować w zmieniającej się rzeczywistości. Toyota & Lexus Dobrygowski doskonale wykorzystuje te możliwości, będąc przykładem nowoczesnego dealera gotowego na wyzwania przyszłości.

Steve Jobs powiedział, że to innowacja odróżnia lidera od naśladowcy. Tytan 20-lecia to nagroda dla firmy, która przez dwie dekady wspólnie z OTOMOTO wyznaczała i rozwijała standardy sprzedaży online. Toyota & Lexus Dobrygowski to dowód na to, że odwaga, profesjonalizm i technologia są fundamentem długofalowego sukcesu – mówiła podczas gali TYTANI OTOMOTO Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO / OLX Group.

Dzięki takim partnerom jak Toyota & Lexus Dobrygowski możemy pokazać, że technologia, emocje i zaufanie mogą iść w parze.

Przyszłość branży: odbiór auta to zawsze święto

Przyszłość rynku motoryzacyjnego to dalsza cyfryzacja i rosnące znaczenie doświadczeń klienta – zarówno online, jak i offline. Choć proces zakupu zaczyna się dziś niemal zawsze w internecie, moment odbioru auta pozostaje wyjątkowym, emocjonalnym wydarzeniem – i to właśnie ten moment celebruje najnowszy spot OTOMOTO. W nadchodzących latach kluczowe będzie łączenie cyfrowych narzędzi sprzedaży z najwyższym standardem obsługi w salonie. Toyota & Lexus Dobrygowski już dziś wyznacza ten kierunek, budując most między nowoczesną technologią a tradycyjnymi wartościami biznesu rodzinnego.

dobrygowskiuzywane.otomoto

dobrygowski.otomoto

Toyota Dobrygowski to salony Wrocław-Długołęka, Kraków-Modlnica, Lubin, Rybnik.

REKLAMA
Zobacz również
Prezentacja firmy sponsorowany
Autobahn Technologies: platforma sprzedaży integrująca markę, dealera i klienta
Redakcja
30/9/2025
Prezentacja firmy sponsorowany
XPENG: wyznaczamy kierunek elektromobilności
Redakcja
30/9/2025
Prezentacja firmy sponsorowany
Dobry plan na retencję
Redakcja
29/9/2025
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.