Z badań firmy BG Poland wynika, że efektywność mechaników w Polsce kształtuje się na poziomie około 85 proc. Łatwo obliczyć, że w tym przypadku zafakturować można 7 godzin pracy mechanika na 8 godzin dniówki. W Stanach Zjednoczonych efektywność to aż 125 proc. Jest więc nad czym pracować.
Jak wykorzystać program BG Protection Plan, by zwiększyć sprzedaż rbh serwisu do 1000 rocznie? Zapisz się na webinar, by dowiedzieć się więcej.
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WEBINARZE?
✔ Dowiesz się, jak wygenerować 1000 rbh rocznie, nie zwiększając zatrudnienia i nie inwestując w zwiększenie infrastruktury serwisowej
✔ Zobaczysz, jak wykorzystać potencjał wszystkich dostępnych kanałów kontaktowych między dealerem a klientem w celu zwiększenia sprzedaży rbh w dziale serwisu
✔ Omówimy, jak zwiększyć retencję i i zadowolenie klienta poprzez wdrożenie programu BG Protection Plan
✔ Otrzymasz informacje o tym, jakiego wsparcia udzielamy w procesie zarządzania zmianą w zakresie wdrażania „nowych usług”
PLAN WEBINARU:
1. Wpływ aktualnej sytuacji rynkowej na spadek kaloryczności zleceń serwisowych oraz rentowności serwisu
2. Przykłady usług profilaktycznych
3. Mechanizmy wdrożeniowe wybranych usług profilaktycznych dla serwisu
4. Omówienie Programu Ochronnego BG Protection Plan
5. Jak to wszystko zacząć?
PROWADZĄCY SPOTKANIE:

Maciej Hoffmann
Dealer Sales Manager, BG Poland
Zapisz się:
Lub zeskanuj kod QR:

