Temat marcowego wydania to skuteczne pakietowanie usług oraz przemyślany upselling w serwisie. Przemyślany, czyli taki, którego potrzebuje klient – spersonalizowany, dopasowany do historii pojazdu, pory roku, lokalizacji itd. W artykule miesiąca pokazujemy dobre praktyki, które realizują w tym zakresie dealerzy w USA, ale dajemy też trochę teorii – zastanawiając się, co wpływa na skłonność do zakupu konkretnej usługi – z perspektywy ceny, gotowości do zapłaty czy atrakcyjności dla szerszej grupy osób.

O swoich doświadczeniach z aktywnej sprzedaży i wdrażania praktyk upsellingowych opowiadają w długiej rozmowie Tomasz Gubała i Marlena Drojka z firmy L’emir, dealerstwa Skody z Dąbrowy Górniczej. Okazuje się, że najskuteczniej działają te rzeczy, które wcześniej wymagają od firmy pewnej inwestycji (jak „automatyczny” pomiar geometrii przy każdej wizycie).

Częściowo zostajemy też w temacie transakcji między dealerami, ale tym razem analizujemy, czemu polskie grupy nie wychodzą, przynajmniej na razie, poza granice naszego kraju. Odpowiedź przynosi nie tylko tekst o rodzimej ekspansji, ale i najnowsza Lista TOP50, która pokazuje, jak mocno rozpychają się najwięksi dealerzy w Polsce na własnym podwórku. Pełna analiza Listy (w tym jej „zaplecza”, czyli miejsc 51–75) to oczywiście także jedno z głównych dań najnowszego „Dealera”.

Ponadto w numerze:
Globalny rynek
Awans do światowej „dwudziestki”? Bez szans
Transakcje samochodowe 2023
Zadbać o park w serwisie. Prawdziwy potencjał ASO
Debata. Dealerski Lublin
Numer jeden na wschodzie
Wywiad
Mazda. Dalej w stronę premium
Dealer twórcą „czterech kółek”
Grupa Pietrzak. Samochód od dealera
Rynek
Detal w cenie dla flot. Nowa platforma sprzedażowa Auto Fus Group
Dealer Dobrych Uczynków
Grupa Chodzeń. Podzielić się sukcesem
Zajrzyj do środka

Temat marcowego wydania to skuteczne pakietowanie usług oraz przemyślany upselling w serwisie. Przemyślany, czyli taki, którego potrzebuje klient – spersonalizowany, dopasowany do historii pojazdu, pory roku, lokalizacji itd. W artykule miesiąca pokazujemy dobre praktyki, które realizują w tym zakresie dealerzy w USA, ale dajemy też trochę teorii – zastanawiając się, co wpływa na skłonność do zakupu konkretnej usługi – z perspektywy ceny, gotowości do zapłaty czy atrakcyjności dla szerszej grupy osób.