Kolejne decyzje producentów (elektromobilność, agencyjny model sprzedaży) potwierdzają kierunek zmian w branży. Na niektóre rzeczy nie mamy wpływu, ale są też takie, gdzie należy powalczyć.

Jedna z nich to dział używanych, od lat traktowany przez dealerów głównie jako dodatek. To właśnie nasz temat okładkowy, który pogłębiamy jak zwykle w wywiadzie miesiąca – tym razem z Markiem Drabczykiem i Jackiem Ponczyńskim z grupy Toyota Nowakowski.

W „Dealerze” znów będzie też Lista TOP50 – po zestawieniu największych dealerów aut nowych, przyszedł czas na analizę pięćdziesiątki w segmencie używanych. Słodko-gorzką, bo niezłe wyniki sprzedaży firm z topu nie są w stanie przesłonić faktu, że potencjał w „używkach” nie jest realizowany.

Ponadto w numerze:
Sieć dealerska
Rewolucja Stellantisa
Rynek
„Elektryki" tracą szybciej
Model agencyjny
Koniec rywalizacji cenowej?
Finanse
Dealerzy rozliczają Tarczę PFR
Waldemar Świercz
Kilka słów o „elektrykach”
Sylwetka Krubagroup
Używane w DNA
Zajrzyj do środka

Kolejne decyzje producentów (elektromobilność, agencyjny model sprzedaży) potwierdzają kierunek zmian w branży. Na niektóre rzeczy nie mamy wpływu, ale są też takie, gdzie należy powalczyć. Jedna z nich to dział używanych, od lat traktowany przez dealerów głównie jako dodatek. To właśnie nasz temat okładkowy, który pogłębiamy jak zwykle w wywiadzie miesiąca – tym razem z […]