Temat miesiąca: Zapomniana absorpcja. W tym numerze przywołujemy – zapomnianą przez wielu – absorbcję serwisową, czyli wskaźnik pokazujący stopień pokrycia kosztów pośrednich firmy przez zyski posprzedaży. Jak dokładnie liczyć absorbcję? Dlaczego dealerzy powinni ją mierzyć? Odpowiedzi w artykule miesiąca i w rozmowie z Piotrem Krasnodębskim, współwłaścicielem warszawskiego dealerstwa Mitcar.

Ponadto w numerze:
sieci dealerskie 2020
Coraz więcej premium
Debata "Dealera"
Rynek poznański – jakie szanse, jakie zagrożenia?
mapa prawna
Rejestracja, przerejestrowanie, zawiadomienie o zmianie właściciela, wyrejestrowanie... co przyniosły nowe przepisy?
fotoreportaż
Wizyty w Finlandii: rynek bez samorejestracji, reeksportu i... stoków
sylwetka
Polaczek: Najwazniejsze jest zaangażowanie
dealer dobrych uczynków
Kalendarz z przesłaniem, czyli dobroczynna akcja firmy Ciesiółka Auto Group z Leszna