20 transakcji w roku, w tym hit szacowany na około 100 mln zł – czegoś takiego jeszcze w Polsce nie widzieliśmy. Tymczasem wiele wskazuje na to, że najbliższe miesiące mogą być nawet bardziej obfite. Ruch między dealerami trwa, a wśród form rozwoju terytorialnego dużych grup zaczynają dominować wynajmy.

O własnej strategii na ekspansję lokalizacyjną opowiedzieli z kolei Jiri Picek i Magdalena Marks, zarządzający grupą Emil Frey Polska. Jakie jest ich podejście do transakcji między dealerami? Jaki stan posiadania na naszym rynku zadowoli przedstawicieli największej grupy dealerskiej w Europie? To i dużo więcej w wywiadzie miesiąca.

W ostatnim czasie sporo roszad widzieliśmy również w krajowej sieci dealerskiej. Które marki zagęszczają mapę, które zmniejszają liczbę dealerstw? Co z showroomami, jak trend otwierania samodzielnych ASO w markach premium wpływa na ich liczbę w skali ogólnopolskiej? Znamy odpowiedzi 🙂

Ponadto w numerze:
Rynek
Ceny nowych aut: spalinowe gonią „elektryki”
Lider Serwisu Blacharsko-Lakierniczego 2022
Carsed. Pora zadbać o swoje
Rynek
Kryzys nie oszczędza „używek”
Marketing
Dealerzy na Facebooku: za mało, zbyt rzadko
Na poważnie o używanych
Grupa Zdunek. (nie)Wszystko we własnych rękach
Relacja
Pierwszy Lexus na wschodzie
Dealer Dobrych Uczynków
Dom Samochodowy Germaz. Pomagają bez ograniczeń
Zajrzyj do środka

20 transakcji w roku, w tym hit szacowany na około 100 mln zł – czegoś takiego jeszcze w Polsce nie widzieliśmy. Tymczasem wiele wskazuje na to, że najbliższe miesiące mogą być nawet bardziej obfite. Ruch między dealerami trwa, a wśród form rozwoju terytorialnego dużych grup zaczynają dominować wynajmy.