W 2023 r. doszło w Polsce do ponad 20 transakcji między polskimi dealerami (zakupów firm, nieruchomości, wynajmów), a wartość „zhandlowanych” aktywów przekroczyła 400 mln zł. Na potęgę kupują zresztą nie tylko w Polsce (o europejskich transakcyjnym TOP5 też piszemy). Ile to jeszcze potrwa? Czy osiągnęliśmy już sufit, czy apogeum ruchu w interesie dopiero przed nami?
Pierwszy tegoroczny „Dealer” to u nas tradycyjnie opis roszad w sieciach dealerskich. A w ostatnich miesiącach działo się sporo: Stellantis, Honda, rozwój Cupry nowe chińskie marki. Jak wpłynęło to na dealerską mapę? Tu napiszemy tylko, że inaczej w przypadku punktów sprzedaży, a inaczej w przypadku ASO. Więcej w tekście.
Jak co miesiąc, nie brakuje też u nas ciekawych rozmów. Tym razem możemy polecić trzy: poza okładkowym wywiadem z „głównodowodzącymi” Grupy Cichy-Zasada, o swoich celach opowiadają także szefowie dwóch central importerskich – Nissana i BAIC-a.
W 2023 r. doszło w Polsce do ponad 20 transakcji między polskimi dealerami (zakupów firm, nieruchomości, wynajmów), a wartość „zhandlowanych” aktywów przekroczyła 400 mln zł. Na potęgę kupują zresztą nie tylko w Polsce (o europejskich transakcyjnym TOP5 też piszemy). Ile to jeszcze potrwa? Czy osiągnęliśmy już sufit, czy apogeum ruchu w interesie dopiero przed nami?