Temat miesiąca: Przesilenie w blacharni. Naprawy kosztują dealera coraz więcej, a nie znajduje to odzwierciedlenia w stawkach oferowanych przez ubezpieczycieli – oto streszczenie sytuacji, jaka panuje dziś w blacharni-lakierni. Najbardziej rentowny (?) dział ASO coraz wyraźniej wyhamowuje.

Ponadto w numerze:
wywiad miesiąca
O najważniejszych wyzwaniach w serwisie blacharsko-lakierniczym rozmawiamy z Markiem Romanowskim, właścicielem dealerstw Toyoty i Lexusa z oddziałami w Radomiu, Kielcach i Krakowie
rynek
UBI, czyli jak jeździsz, tak płacisz
dodatek specjalny: elektromobilność
Elektryczna przyszłość
rynek
Pozorne transakcje, pozorne zarzuty: Kontrolerzy skarbowi znaleźli na dealerów nowego „haka”
relacja
Dealerzy na żaglach
sylwetka
Auto Sanok: Wyzwania napędzają
Dealer dobrych uczynków
Wrażliwi na słabszych, czyli o tym, jak pomaga firma Mitcar