W ostatnich miesiącach w czołowej trójce tabeli rejestracji brakuje Skody i Volkswagena, a na wicelidera rynku wyrosła Kia. Chwilowe zmiany czy nowy układ sił? No i czy to wyłącznie kwestia dostępności?

Zdaniem Doroty Korczyk-Morskiej, wiceprezes Grupy Korczyk, ograniczona dostępność nie tłumaczy wszystkiego, a część zmian w rankingu sprzedaży (i to nie tylko w czołówce) może utrzymać się po zakończeniu kryzysu.

Ponadto w numerze:
Lider Serwisu Blacharsko-Lakierniczego 2021
Czwarta obrona Bemo Motors
Polski Ład
Podatkowa rewolucja?
Dealerzy vs firmy wynajmu
Dealer - importer - CFM. Jak to pogodzić?
Dobre Praktyki
Na każde zawołanie
Sylwetka
Pol-Car
Wywiad Jacek Sowa
Marka i dealer żyją w innych światach
Zajrzyj do środka

W ostatnich miesiącach w czołowej trójce tabeli rejestracji brakuje Skody i Volkswagena, a na wicelidera rynku wyrosła Kia. Chwilowe zmiany czy nowy układ sił? No i czy to wyłącznie kwestia dostępności? Zdaniem Doroty Korczyk-Morskiej, wiceprezes Grupy Korczyk, ograniczona dostępność nie tłumaczy wszystkiego, a część zmian w rankingu sprzedaży (i to nie tylko w czołówce) może […]