Polscy dealerzy doszli już do etapu, w którym, chcąc nie chcąc, muszą się dzielić zarządzaniem z młodszymi. Jak wygląda zmiana pokoleniowa w branży liczącej sobie nieco ponad 30 lat? W jaki sposób młodzi wpływają na codzienne funkcjonowanie firmy dealerskiej? Co robią lepiej, a co gorzej niż ich „nestorzy”? Głos oddajemy praktykom.

O własnym podejściu do biznesu (ale też o początkach w rodzinnej firmie) opowiada w wywiadzie miesiąca Agnieszka Luzar, menedżer sprzedaży w Auto Group Luzar, ucząca się zarządzania – jak sami podkreśla – na „żywym organizmie” oraz w Dealer Akademii.

W numerze przyglądamy się też szczegółom projektowanej na szczeblu unijnym normy Euro 7, przedstawianej do niedawna jako gwóźdź do trumny „spalinowej” motoryzacji.

Ponadto w numerze:
Rynek
Dłużej na gwarancji
Księgowość
Obowiązkowa przesiadka na e-faktury coraz bliżej
Dobre praktyki
Grupa Krotoski z eksperckim kanałem na YouTubie
Rynek
Trudny żywot showroomu
Na poważnie o używanych
BMW Dobrzański. Używane na radarze
Dealer Dobrych Uczynków
Auto Frelik. Pomaganie po dealersku
Zajrzyj do środka

Polscy dealerzy doszli już do etapu, w którym, chcąc nie chcąc, muszą się dzielić zarządzaniem z młodszymi. Jak wygląda zmiana pokoleniowa w branży liczącej sobie nieco ponad 30 lat? W jaki sposób młodzi wpływają na codzienne funkcjonowanie firmy dealerskiej? Co robią lepiej, a co gorzej niż ich „nestorzy”? Głos oddajemy praktykom.