Po trzech miesiącach „lockdownu” wracamy do normalnej pracy i stacjonarnej obsługi. Ale dealerzy wciąż stoją przed być może największym wyzwaniem w historii swoich firm: wrócić do zarabiania pieniędzy, zanim skończy się rządowa i importerska „kroplówka”. Czy zdążą? Odmrażanie branży to wiodący temat najnowszego „Dealera”.

Sprawdzamy, ile udało się „odmrozić” już w maju, a o tym, jak minęły ostatnie miesiące opowiada szczerze Wiesław Mrozowski, prezes dealerskich spółek Grupy Żagiel (wiele mówi już sam tytuł wywiadu: „To była szkoła życia”).

Ponadto przyglądamy się skutkom kryzysu Covid-19 w USA, a także w Unii Europejskiej. W kontekście UE postulujemy również, aby Komisja odpuściła branży w 2020 r. cele związane z emisją CO2. I udowadniamy, że – właśnie ze względu na zapaść sprzedaży – wcale nie wpłynie to negatywnie na klimat.

Ale w „Dealerze” znajdziecie też tematy niezwiązane (przynajmniej bezpośrednio) z koronawirusem: analizę wartości rezydualnych „dostawczaków”, sylwetkę Toyoty Nowakowski czy opracowanie dotyczące „motoryzacyjnego prymusa”, czyli jednego z naszych południowych sąsiadów. No i jak zwykle garść celnej publicystyki.

Ponadto w numerze:
temat miesiąca
Wracamy do żywych
wywiad miesiąca
To była szkoła życia
wakacje od CO2
Oddech dla branży, a klimat na plusie
Rynek
Rejestracje u dealera. Na co jeszcze czekamy?
Rynek
Ofensywa Grupy Cichy
Sylwetka: Toyota Nowakowski
Najważniejszy jest zespół
Dealer Dobrych Uczynków
Dealerzy wspierają z pomysłem
Zajrzyj do środka

Po trzech miesiącach „lockdownu” wracamy do normalnej pracy i stacjonarnej obsługi. Ale dealerzy wciąż stoją przed być może największym wyzwaniem w historii swoich firm: wrócić do zarabiania pieniędzy, zanim skończy się rządowa i importerska „kroplówka”. Czy zdążą? Odmrażanie branży to wiodący temat najnowszego „Dealera”.