Temat miesiąca: Dealerski marketing: zrozumieć i nadążyć. W tym wydaniu przez wszystkie przypadki odmieniamy słowa: marketing i sprzedaż. Bo dziś – jak nigdy dotąd w dealerskim biznesie – działy te stanowią naczynia silnie połączone. Wymaga to od dealerów sięgania po nowe kanały i narzędzia dotarcia do klientów, a te najczęściej wiążą się z posiadaniem specjalistycznej i na bieżąco aktualizowanej wiedzy.

Na temat nowoczesnego marketingu rozmawiamy z Rafałem Iwanoskim, członkiem zarządu spółki Autogala, stołecznego dealerstwa marki Volvo. Nasz rozmówca wyjaśnia m.in., dlaczego szef stacji dealerskiej powinien znać podstawowe reguły i wskaźniki działań marketingowych w internecie.

Ponadto w numerze:
Finanse
Uważaj na płynność
rynek
Przepisy wyhamują „międzynarodówki”
dobre praktyki
Buy-back zaplanuj z kalendarzem
barometr dealerski
Stawki w „mechanice” górą
rynek
Za „kręcenie” do więzienia
sylwetka
Alta Filipkowscy: Ełk polubił Toyotę
dealer dobrych uczynków
Rowerem przez Islandię, czyli akcja z okazji 25-lecia Renault Pietrzak