Wracamy po wakacjach. Od razu z mocnym tematem: skąd bierze się zysk Waszych firm? Ile dokłada do niego salon, ile serwis, a ile samochody używane? Sprawdzamy, jak to wygląda w Polsce oraz jak wypadamy na tle najbardziej rozwiniętych rynków europejskich.
Opierając się na kazusie własnej firmy, opowiada też o tym Roman Sabaj, dealer Toyoty i Lexusa. Z wywiadu wyłaniają się m.in. rosnąca roli posprzedaży, a także coraz lepsze wyniki działu pojazdów „z drugiej ręki”. A jak ma się to wszystko do obecnej sytuacji kryzysowej związanej z epidemią – który segment biznesu dealerskiego broni się przed jej skutkami najlepiej? O tym też piszemy sporo, m.in. oddając głos dealerom różnych marek.
Wracamy po wakacjach. Od razu z mocnym tematem: skąd bierze się zysk Waszych firm? Ile dokłada do niego salon, ile serwis, a ile samochody używane? Sprawdzamy, jak to wygląda w Polsce oraz jak wypadamy na tle najbardziej rozwiniętych rynków europejskich. Opierając się na kazusie własnej firmy, opowiada też o tym Roman Sabaj, dealer Toyoty i […]