Wracamy po wakacjach. Od razu z mocnym tematem: skąd bierze się zysk Waszych firm? Ile dokłada do niego salon, ile serwis, a ile samochody używane? Sprawdzamy, jak to wygląda w Polsce oraz jak wypadamy na tle najbardziej rozwiniętych rynków europejskich.

Opierając się na kazusie własnej firmy, opowiada też o tym Roman Sabaj, dealer Toyoty i Lexusa. Z wywiadu wyłaniają się m.in. rosnąca roli posprzedaży, a także coraz lepsze wyniki działu pojazdów „z drugiej ręki”. A jak ma się to wszystko do obecnej sytuacji kryzysowej związanej z epidemią – który segment biznesu dealerskiego broni się przed jej skutkami najlepiej? O tym też piszemy sporo, m.in. oddając głos dealerom różnych marek.

Ponadto w numerze:
Coming out Mitsubishi
Co znaczy dla dealerów (nie tylko japońskiego koncernu)? Specjalny „Barometr” oraz artykuł
Zaktualizowana prognoza 2020
Ile zmienił koronawirus i ile ostatecznie możemy w tym roku stracić
Rynek
Cenowe dylematy producentów: podnosić czy obniżać, czyli o strategii „pricing power”
Finanse
„Estoński CIT” – miało być płynnościowe ułatwienie, ale wygląda na to, że mało kto z niego skorzysta
Sylwetka
Historia grupy Marvel, jednego z nielicznych w Polsce przykładów łączenia autoryzacji Kii i Hyundaia
Nie tylko praca...
Śpiewający dealer, czyli o wokalnej pasji i pierwszej płycie reprezentanta sieci Opla
Felieton
Izera na lidera – dlaczego Marek Konieczny nie wierzy szefom ElectroMobility Poland
Zajrzyj do środka

Wracamy po wakacjach. Od razu z mocnym tematem: skąd bierze się zysk Waszych firm? Ile dokłada do niego salon, ile serwis, a ile samochody używane? Sprawdzamy, jak to wygląda w Polsce oraz jak wypadamy na tle najbardziej rozwiniętych rynków europejskich. Opierając się na kazusie własnej firmy, opowiada też o tym Roman Sabaj, dealer Toyoty i […]