Gdybyśmy mieli w dwóch słowach opisać obecną sytuację w sektorze automotive, to padłoby chyba określenie „nowa nienormalność”. Najpierw mieliśmy lockdowny i straszące stoki. Potem długo byli klienci, ale brakowało aut. A teraz, gdy podaż stopniowo się poprawia, maleje zainteresowanie kupujących. Czy spadający popyt stanie się zarzewiem nowego kryzysu?

Jak głęboka będzie korekta rynku? A może obecne problemy mają charakter przejściowy, związany bardziej z sezonowością? Własną oceną bieżącej sytuacji dzieli się z nami Radosław Sternicki, współwłaściciel firmy Odyssey. O jego spojrzeniu sporo mówi już tytuł rozmowy, w którym dealer przestrzega przed rabatowaniem i sztucznym stymulowaniem sprzedaży.

Wróciliśmy również z II edycją rankingu Internetowego Dealera Roku. Przedstawiciele branży ponownie stanęli w szranki o tytuł onlajnowego numeru jeden. Przed rokiem konkurs zdominowała Bawaria Motors, a podium uzupełniły RRG Warszawa oraz Inchcape. Kto obronił swoją pozycję, a kto musiał ustąpić? Jak wygląda TOP10? Odpowiedzi „w środku”.

Ponadto w numerze:
Rynek
Grzechy polskiej sukcesji
Debata „Dealera"
Skąd dodatkowe pieniądze w serwisie?
Rynek
Kierunek akcesoria
Mapa prawna
Coraz bliżej „Fit for 55”. Jest się czego bać?
Na poważnie o używanych
Najważniejsza jest dostępność na stoku
Dealer Dobrych Uczynków
Społecznie odpowiedzialni
Zajrzyj do środka

Gdybyśmy mieli w dwóch słowach opisać obecną sytuację w sektorze automotive, to padłoby chyba określenie „nowa nienormalność”. Najpierw mieliśmy lockdowny i straszące stoki. Potem długo byli klienci, ale brakowało aut. A teraz, gdy podaż stopniowo się poprawia, maleje zainteresowanie kupujących. Czy spadający popyt stanie się zarzewiem nowego kryzysu?