W minionym roku najbardziej popularnym modelem Dacii w Polsce był Duster, który został zarejestrowany w liczbie 9 100 szt. (TOP2 segmentu SUV B+, a przy tym trzeci najchętniej wybierany SUV w naszym kraju). Z kolei liczba rejestracji Dacii Sandero wyniosła 5 159 szt., z czego na powyższy wynik złożyło się 77 proc. sprzedaży modelu Sandero Stepway (klienci indywidualni wybierali najchętniej wersję Stepway Expression z silnikiem ECO-G 100). Gorzej poradziła sobie Dacia Jogger, osiągając sprzedaż na poziomie 3 186 modeli (choć to aż 53-proc. wzrost r/r).
„W ubiegłym roku na 57 proc. sprzedaży Dacii złożyły się samochody z fabryczną instalacją LPG. Bardzo cieszy nas duży wzrost popularności Joggera oraz to, że pozostajemy jedną z sześciu marek najchętniej wybieranych przez klienta indywidualnego w Polsce. Dacia we wszystkich swoich modelach oferuje fabryczną instalację LPG, która spotyka się z dużym zainteresowaniem. W tym roku planujemy zaprosić klientów do naszych zupełnie nowych, zmienionych salonów. Szykujemy również wiele nowości, jak m.in. zupełnie nowy model naszego kultowego Dustera” – komentuje Agnieszka Łyżwińska, dyrektor zarządzająca Dacia East.
Poza pojawieniem się nowego Dustera i jego wersji hybrydowej w bieżącym roku dostępny będzie ponadto nowy Jogger Hybrid 140 oraz nowa elektryczna Dacia Spring. Zamknięcie roku przyniesie zaś premierę nowego Bigstera (to pojazd zbudowany na zmodernizowanej platformie CMF-B o nadwoziu mającym 4,6 m długości), który trafi do sprzedaży w 2025 r.