Aktualności

Dodatkowy zysk, większa retencja

Jeszcze nie tak dawno auto detailing kojarzył się raczej z hobbystami, którzy w wolnym czasie „dopieszczali” wizualnie swoje samochody. W ostatnich latach, wraz z rosnącą liczbą osób, które są gotowe zapłacić za perfekcyjny wgląd auta, stał się jednak całkiem intratnym biznesem, a dla wielu dealerów – źródłem dodatkowych dochodów.

Soft99 to firma z japońskim rodowodem, która działa na rynku kosmetyki samochodowej od… 68 lat. Firma wprowadziła na rynek i doskonaliła wiele praktycznych rozwiązań oraz setki produktów, których wspólną cechą jest niepodważalna jakość. Do ich bestsellerów należą m.in. środki oparte na technologii polimerów fluorowych Fusso (m.in. wosk) oraz hydrofobowe powłoki do szyb Glaco („płynne wycieraczki”). Od 20 lat Soft99 rozwija też profesjonalne powłoki kwarcowe w ramach globalnej linii G’zox oraz europejskiej linii QJUTSU.

W  Polsce firma oferuje ok. 130  produktów na różnych poziomach cenowych, które są w stanie spełnić oczekiwania wszystkich – zarówno hobbystów, jak i najbardziej profesjonalnego studia auto detailingowego. Dla dealerów, którzy rozważają wdrożenie nowych usług w ASO, to dobra wiadomość, ponieważ wariant rozpoczęcia współpracy z Soft99 zależy zawsze od indywidualnych potrzeb i możliwości. W dowolnym momencie można go też „skalować”, gdyż Soft99 może być partnerem technologicznym na każdym poziomie – od rozszerzania usług typu „car spa”, przez certyfikację i szkolenia pracowników w zakresie aplikacji powłok kwarcowych QJUTSU, aż po budowę w pełni profesjonalnego studia sygnowanego marką G’zox. – Wiemy, że nabywcy coraz większą uwagę przywiązują do car caringu i odczuwają potrzebę dbania o auto, tak samo jak dbają o siebie. Jednocześnie mamy świadomość, że to dealerzy wiedzą najlepiej, jakiego poziomu usług oczekują ich klienci – podkreśla Michał Hypki, specjalista ds. marketingu firmy Nowy Samochód SA, wyłącznego dystrybutora marki Soft99 w Europie.

Równie ważne jak osiąganie dodatkowych zysków jest też jednak nawiązanie z klientami długotrwałej relacji. – Jeżeli klient otrzyma od sprzedawcy perfekcyjnie wyglądające auto, poczuje się odpowiednio „zaopiekowany”, to będzie wracał do salonu po kolejne usługi. Przy okazji dodatkowej wizyty dealer może też zaproponować na przykład obejrzenie nowego modelu samochodu czy zakup akcesoriów – dodaje Hypki. Przy spadającej liczbie klientów w salonach i serwisach szansę na zwiększenie retencji zdecydowanie warto zaś wykorzystać.

Więcej informacji na soft99.pl

REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Grupa Zasada: premiera kampera Hymer Venture S
Redakcja
8/12/2022
Aktualności
Apple rezygnuje z w pełni autonomicznego auta?
Redakcja
7/12/2022
Aktualności
Duży wzrost rejestracji w Niemczech
Redakcja
6/12/2022
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.