Fabien Goulmy ma 51 lat i jest absolwentem szkoły biznesowej w Tuluzie.
Kariera w Renault
W latach 2006-2007 był menadżerem ds. analizy działań rynkowych w Renault w Niemczech, a do 2009 r. menadżerem ds. marketingu produktu segmentu D w centrali firmy. Później przez kilka lat był menadżerem ds. marketingu i sprzedaży odpowiedzialnym za gamę małych samochodów dostawczych i pick-upów w skali globalnej w dziale pojazdów użytkowych.
W 2015 r. objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej i cen marki Renault Pro+. Od 2018 r. pracował jako dyrektor marki Łada i dyrektor marketingu dla rosyjsko-francuskiej firmy Awtowaz, w której Renault jest większościowym udziałowcem.
Goulmy nowe funkcje objął 1 kwietnia 2022 r. Jako dyrektor zarządzający regionu East będzie nadzorował działania marki w Polsce, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, Węgrzech i Słowacji. Jego poprzednikiem jest Timothy Manuel, który w firmie Dacia International Business będzie pełnił funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu.