To efekt trwającej od wiosny 2019 r. inwestycji, która zaowocowała powstaniem salonów wraz z zapleczem technicznym oraz nowoczesnej blacharni-lakierni. Powierzchnia użytkowa nowej lokalizacji wynosi aż 10 tys. m2. W przypadku Hyundaia nowa lokalizacja oznacza „przeprowadzkę” z Malty, pierwszej siedziby firmy. Nowy obiekt koreańskiej marki jest zdecydowanie większy od poprzednika – powierzchnia wystawiennicza liczy ponad tysiąc metrów, co pozwala zaprezentowanie pełnej gamy modelowej marki.
Przestronny jest również salon przeznaczony dla marek z koncernu Renault. Warto przypomnieć, że od 2015 r., gdy działalność zakończyła firma Rosiak i Syn, w aglomeracji poznańskiej działało dwóch koncesjonerów Renault – firmy Auto Compol i Pieluszyńska. Jednak lokalne udziały rynkowe zarówno w przypadku Dacii, jak i Renault, kształtowały się na poziomie niższym od ogólnopolskiego. W 2019 r. udziały w rynku poznańskim Dacii wyniosły 4,0, a Renault – 3,7 proc, podczas gdy w skali całego kraju było to – odpowiednio – 5,3 i 6,0 proc. Obecnie – poza Hyundaiem (salon tej marki dealer prowadzi również w poznańskim Baranowie), Dacią i Renault – Grupa Karlik związana jest z Jaguarem i Land Roverem, Hondą, Peugeotem oraz Volvo.