Aktualności

Grupa Luzar bogatsza o salon Mazdy w Wieliczce

Mieszkańcy południowej części Krakowa nie będą już musieli przejeżdżać przez całe miasto, aby kupić nową Mazdę. Przy ul. Krakowskiej 29 w pobliżu węzła autostradowego Kraków-Wieliczka stanął nowy obiekt japońskiego producenta należący do Auto Group Luzar.

Mazda Kazoku Luzar to już 32. punkt w markowej sieci, a przy tym drugi salon sprzedaży w Krakowie obok placówki firmy Anndora. Dwupiętrowy obiekt o łącznej powierzchni 1902 m2 oferuje kompleksowe obsługi. Oprócz sprzedaży oraz serwisu mechanicznego na terenie przylegającym do stacji firma realizuje również usługi blacharsko-lakiernicze. Na ekspozycji mieści się 10 nowych pojazdów oraz przestrzeń do wydań, natomiast serwis dysponuje ośmioma podnośnikami i dwoma stanowiskami płaskimi. Łącznie przy ul. Krakowskiej 29 pracuje 35 osób. Jak informuje importer, inwestycja została zrealizowana w rekordowo krótkim czasie: od momentu rozpoczęcia prac do oficjalnej inauguracji minęło jedynie 14 miesięcy.

Mazda jest najnowszym nabytkiem w portfolio Auto Group Luzar, a nowa stacja jest zlokalizowana „po sąsiedzku” względem pozostałych marek dealera – Volkswagena i Skody, niedaleko od południowej obwodnicy Krakowa. „Bardzo cieszymy się z nowego dealerstwa na bardzo ważnym dla nas rynku. Od pewnego czasu widzieliśmy rosnący potencjał na uruchomienie drugiego punktu sprzedaży i obsługi w aglomeracji krakowskiej, a propozycja rodzinnej Grupy Luzar z jej lokalizacją w Wieliczce i nastawieniem na jakość obsługi przekonała nas do podjęcia wspólnych inwestycji. Dzięki temu nasi klienci z Krakowa i okolic mają teraz komfortowy dostęp do dwóch salonów i serwisów – jednego na północy miasta, drugiego w Wieliczce” – przekazał w komunikacie Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.

Skąd pomysł na nowy brand? Zarządzający Grupą tłumaczą, że firma myślała o marce odmiennej od dotychczasowej oferty dealera, bez zagrożenia kanibalizacji, więc współpraca z Mazdą, która szukała dealerów na terenie aglomeracji krakowskiej, stanowiła naturalny wybór.

Fot. mazda-press.com

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Linkedin
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Rynek „elektryków” – mniej Europy, więcej Chin
Redakcja
23/4/2024
Aktualności
Toyota ze wzrostem w I kw.
Redakcja
19/4/2024
Aktualności
Pierwszy spadek w 2024 r.
Redakcja
18/4/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.