Aktualności

Inchcape Park – koncept, jakiego jeszcze nie było

Imponująca oferta aut używanych premium dostępnych od ręki i usługi serwisowe z nowoczesnymi udogodnieniami dla klientów – tak sprofilowana jest działalność najnowszego obiektu Inchcape Polska. Dealer zapowiada już kolejne tego typu placówki.

Warszawa. Ul. Łopuszańska 38B. To tu od początku 2022 r. działa Inchcape Park – salon samochodów używanych z segmentu premium oraz serwis marek BMW, MINI, Jaguar i Land Rover. To czwarty punkt sprzedażowo-usługowy wchodzący w skład grupy Inchcape (ale pierwszy bez działu sprzedaży aut nowych). Oprócz nowo powstałego obiektu, firma prowadzi salony dealerskie marek BMW, BMW Motorrad i MINI w Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. 

Teraz przyszedł czas na nową lokalizację. W zakresie sprzedaży – skierowaną wprost do osób poszukujących sprawdzonych samochodów używanych z półki premium. 

PONAD 100 SAMOCHODÓW
POD JEDNYM DACHEM

Zainteresowani zakupem auta w Inchcape Park, po „przejęciu” przez jednego z kilku doradców handlowych, trafiają do pokaźnych rozmiarów przestrzeni (całość liczy blisko 5 tys. m2 powierzchni). Tam wzrok przykuwa liczba eksponowanych samochodów. Jest ich ponad 100. Dominują auta marek, z którymi związany jest dealer. Inchcape gwarantuje, że wszystkie pojazdy odznaczają się bardzo dobrym stanem technicznym, mają udokumentowany niski przebieg (poniżej średniej dla danego wieku) oraz sprawdzoną historię, a na wszystkie elementy mechaniczne i elektroniczne sprzedający zapewnia gwarancję, którą klient może dowolnie przedłużać lub rozszerzać.

Tym, którzy zdecydują się na zakup, dealer oferuje różne formy finansowania. Nabywcy mogą również pozostawić w rozliczeniu swój dotychczas użytkowany samochód, ponieważ w ramach swojej działalności, firma prowadzi także odkup aut.

WSZYSTKO W TELEFONIE

Drugim filarem Inchcape Parku jest autoryzowany serwis BMW, MINI, Jaguara i Land Rovera. Dealer stawia tu mocno na nowoczesną, szybką i bezpieczną obsługę klienta. Jak to wygląda w praktyce? Jeśli klient preferuje skorzystać z serwisu bez osobistego kontaktu z obsługą warsztatu, może przejść przez cały proces zdalnie: na odległość – za pomocą aplikacji mobilnej – umówić się na wizytę, ustalić zakres prac i zapłacić za usługę.

Również samochód można oddać do serwisu i odebrać bez spotkania z personelem – co więcej, można zrobić to w dogodnym dla siebie czasie: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. To za sprawą zautomatyzowanych rozwiązań. Klient, który – przykładowo – chce zostawić swój samochód na przegląd w niedzielę o 6.00 rano, po wjechaniu na teren placówki i zaparkowaniu auta w wyznaczonym miejscu zostawia kluczyk w tzw. kluczykomacie. Potem zakres prac i przebieg naprawy może kontrolować w swoim telefonie. W jaki sposób? Otrzymuje od dealera nagranie wideo, w którym mechanik prezentuje stan samochodu i informuje, co wymaga naprawy oraz ile kosztuje dana usługa. Po zaakceptowaniu kosztorysu przez klienta dealer wykonuje zlecone prace. Gdy auto jest gotowe do odbioru, pracownik serwisu umieszcza kluczyk z powrotem w kluczykomacie.

Obsługa klientów ASO odbywa się oczywiście również w tradycyjny sposób. Klient może przyjechać do serwisu nie tylko, by zrealizować przegląd, naprawić usterkę czy wymienić opony, ale też m.in. – by kupić markowe akcesoria czy części. 

SERWIS I UŻYWANE – ZGRANY DUET

Poprzez nowy koncept biznesowy Inchcape Polska chce jeszcze bardziej umocnić się w segmencie aut używanych – zapewnić szeroką ofertę samochodów premium i wysokiej jakości obsługę. Taka formuła wydaje się dobrze skrojona na dzisiejsze czasy. Chętnych na młode i sprawdzone auta, i to dostępne od ręki, nie powinno brakować. Klienci z pewnością docenią też technologiczne udogodnienia w obsłudze serwisowej, istotne jeszcze bardziej w obecnych czasach. Dlatego Inchcape Polska planuje rozwijać swój najnowszy projekt i uruchamiać kolejne obiekty tego typu, łączące sprzedaż samochodów używanych i usługi serwisowe. Czekamy zatem na następne otwarcia. Gdzie, kiedy? Wszystko wskazuje na to, że kolejny Inchcape Park zainauguruje swoją działalność jeszcze w tym roku we Wrocławiu.

REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Jakościowa sprzedaż
Redakcja
20/5/2024
Aktualności
Grupa Pietrzak prezentuje Koenigsegg Jesko Attack
Redakcja
20/5/2024
Aktualności
Turcja hubem dla chińskiej motoryzacji?
Redakcja
17/5/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.