Grupa Polmotor poprzez swoją aktywność marketingową może kojarzyć się poza motoryzacją przede wszystkim ze sportem. Dealer od lat angażuje się w organizowanie imprez sportowych, wspiera m.in. kobiecy klub siatkarski Chemik Police, a jego ambasadorami są utytułowani lekkoatleci: Piotr Lisek, Patryk Dobek i Małgorzata Hołub-Kowalik.
Firma nie ogranicza się jednak w swoich dodatkowych działaniach do sportu, co udowodniła, organizując już po raz kolejny wydarzenie Eska Business Party by Grupa Polmotor. To cykliczna impreza (poprzednia edycja miała miejsce przed pandemią w 2019 r.), która po raz czwarty odbywa się również pod szyldem dealera (przed laty organizowało ją samodzielnie Radio Eska).
Wydarzenie ma łączyć świat muzyki, biznesu i motoryzacji. Biorą w nim udział przedstawiciele różnych branż działających na terenie województwa zachodniopomorskiego. Spotkanie jest więc dla dealera doskonałą okazją do wzmacniania więzi z dotychczasowymi partnerami (wśród gości tej edycji znalazł się m.in. Patryk Dobek, brązowy medalista olimpijski w biegu na 800 m) oraz nawiązywania nowych biznesowych relacji. A do zaoferowania Grupa Polmotor ma teraz jeszcze więcej. Zanim tegoroczna zabawa rozpoczęła się na dobre, firma pochwaliła się bowiem pozyskaniem autoryzacji SsangYonga (to już kolejna, obok Kii, Nissana i Subaru, azjatycka marka w portfolio dealera).
W piątkowy wieczór (18 listopada) salon Kii i Nissana Grupy Polmotor przy ul. Struga zmienił się nie do poznania. Jego wnętrze, do którego prowadził czerwony dywan, przeobraziło się w koncertowo-bankietową salę. Jak na muzyczny wieczór przystało, w salonie pojawiła się scena, a na niej wystąpiły prawdziwe gwiazdy.
![](https://api.miesiecznikdealer.pl/wp-content/uploads/2023/01/Polmotor_koncertowa_noc_2-1024x683.jpg)
Zabawę rozpoczął występ skrzypaczki Marii Radoszewskiej – artystka zagrała najpierw na skrzypcach elektrycznych, a później zaprezentowała swoje umiejętności wokalne. Punktem kulminacyjnym był koncert Agnieszki Chylińskiej, z jej niepowtarzalną barwą głosu i charyzmą. Po niej scenę przejął DJ Gromee – podczas jego występu nie zabrakło utworu „Light me up”, którym zasłynął na Eurowizji w 2018 r. Dalszą nocną zabawę umilały zebranym utwory serwowane przez DJ-a Qjava.
Na wydarzeniu nie mogło rzecz jasna zabraknąć „czterech kółek”. Samochodową ekspozycję dealer zaaranżował „na dziedzińcu” swoich salonów. Uczestnicy koncertowego wieczoru mogli podziwiać m.in. elektrycznego crossovera Nissana Ariyę.
![](https://api.miesiecznikdealer.pl/wp-content/uploads/2023/01/Polmotor_koncertowa_noc_3-1024x683.jpg)
Firma ze Szczecina nie miała łatwego zadania – organizowanie tego rodzaju imprezy w salonie samochodowym to spore przedsięwzięcie, dlatego przygotowania zaczęła już rok wcześniej. Co istotne, frekwencja dopisała, a uśmiechy nie znikały z twarzy gości. Potwierdzeniem udanej zabawy są chociażby liczne relacje z imprezy, które uczestnicy udostępniali w sieci. A to chyba całkiem niezła promocja dla dealera.