Aktualności

Lojalizacja klienta i powtarzalność zakupów

Czyli jak zarządzać cyklem życia klienta i zbudować przewagę
konkurencyjną w modelu agencyjnym

Modern cars are on the road. 3d illustration and 3d render.

Przewidywalność zachowań klienta i skuteczną sprzedaż utrudnia w dealerstwie wiele wewnętrznych czynników: mnogość systemów informatycznych, rozbieżne interesy poszczególnych działów, nastawienie pracowników na krótkoterminowe cele własne, niski bądź nieznany współczynnik zakupów powtórnych, konkurowanie o nabywcę głównie ceną…

Zmień to, zwłaszcza że już niedługo wysoki stopień retencji, skuteczne planowanie działań i udowodnienie dobrze wykonanej „pracy z klientem” staną się koniecznością – ze względu na różnicowanie marży na sprzedaży aut w modelu agencyjnym.

Nie wiesz, od czego zacząć? Zapisz się na nasz Webinar.

Zeskanuj kod QR lub kliknij, aby się zapisać!

Najważniejsze zagadnienia, które poruszymy podczas spotkania:

  1. Analiza cyklu życia klienta – ile kontaktów wykonać w ciągu roku?
  2. Zródła danych – gdzie szukać informacji i czy potrzebny jest własny
    system CRM.
  3. Zasady modelowania procesu – o czym pamiętać, by nie skończyło
    się na prezentacji.
  4. Serwis – jakich wyników możemy oczekiwać, aktywnie umawiając
    klientów (retencja, obłożenie, marża)?
  5. Budowanie wizerunku marki – czy to w ogóle jest potrzebne?
  6. Rola BDC w procesie komunikacji z klientem.
  7. Narzędzia raportowe – z czego korzystać w podejmowaniu decyzji.
Tomasz Paprocki,
dyrektor rozwoju Focus Telecom Polska

Zapisz się już dziś!
bit.ly/lojalizacjaklienta

REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
MG Motor Europe przeciwne unijnym cłom. „Protekcjonistyczne praktyki handlowe”
Redakcja
17/6/2024
Aktualności
Toyota Romanowski z trzecim Lexusem
Redakcja
13/6/2024
Aktualności
Komisja Europejska zadecydowała. Nowe cła mogą sięgnąć 50 proc.
Redakcja
12/6/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.