– Inspiracją dla kina była transmisja meczu piłki nożnej, którą klub z Danii zorganizował dla swoich kibiców przebywających w samochodach pod stadionem. Uznałem, że to pomysł godny wykorzystania również w naszej branży i obecnych, niecodziennych warunkach wywołanych epidemią – mówi Martin Chiniewicz, prezes zarządu firmy Nexteam. Współorganizatorem kina jest agencja Madam Events z Warszawy, z którą dealer współpracuje także przy organizacji innych firmowych eventów. Nexteam, poza pomysłem, współfinansował też cały sprzęt audiowizualny potrzebny do realizacji seansów. Do dyspozycji widzów oddano m.in. 450-calowy ekran. Kino „Syreni Brzeg” może pomieścić ponad 100 aut osobowych. Udział w seansie to koszt 50 zł za samochód. Bieżący repertuar można sprawdzić na facebookowym profilu kina oraz na stronie www.madamevents.pl. Pierwsze otwarte pokazy filmowe w kinie „Syreni Brzeg” odbyły się 30 i 31 maja. Widzowie mogli zobaczyć „Wilka z Wallstreet” i „Przełęcz ocalonych”. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z technicznej i logistycznej realizacji przedsięwzięcia. Sprzęt spisał się bardzo dobrze, dostarczając wysokiej jakości obraz i dźwięk, w związku z czym liczymy na komplety widzów w kolejnych seansach – mówi Chiniewicz.
Przy okazji pokazów dealer chce promować również swoją działalność. Na placu-widowni wystawiono kilka aut z pobliskiego salonu, przed seansami wyświetla się informacja o tym, kto jest głównym partnerem wydarzenia. – Poprzez projekt chcieliśmy zachęcić do uczestnictwa w ciekawej aktywności, dostępnej również w czasie epidemii. Z racji bliskości naszego dealerstwa chcemy też promować nasze usługi i pokazać, że jesteśmy firmą, która angażuje się w innowacyjne działania z myślą o lokalnej społeczności – mówi szef firmy Nexteam. Kino „Syreni Brzeg” ma być dostępne do końca września. Dealer planuje seanse w weekendy i środy.