Aktualności

Porsche Centrum Wrocław partnerem programu aut klasycznych

Porsche Centrum Wrocław jako jedyny salon w Polsce otrzymał prestiżowy certyfikat Porsche Classic Partner. Z tej okazji 18 lipca we wrocławskim salonie wystawionych zostanie ponad 20 modeli klasycznych samochodów Porsche.

Odwiedzający będą mogli z bliska zobaczyć takie auta jak Porsche 356, 912 czy 996 Millennium Edition. Wystawa jest bezpłatna i dostępna dla publiczności. Osoby, dla których dotarcie do salonu tego dnia jest niemożliwe, będą mogły zobaczyć klasyczne modele podczas specjalnej transmisji na żywo w mediach społecznościowych Porsche Centrum Wrocław, która odbędzie się 17 lipca. – Partnerstwo Porsche Classic to ogromne wyróżnienie dla naszego salonu i ukoronowanie wieloletniego związku z klasycznymi samochodami, na które składa się m.in. coroczne zaangażowanie Porsche Centrum Wrocław w imprezę Motoclassic na zamku Topacz – mówi Krzysztof Holek, dyrektor zarządzający Porsche Centrum Wrocław. Salon ten będzie jedynym miejscem w Polsce i jednym z trzech w całej Europie Środkowo-Wschodniej, które posiadają certyfikat Porsche Classic Partner. Oprócz Porsche Centrum Wrocław, tytuł ten posiadają salony w Tallinnie i w Budapeszcie.

Partnerstwo Porsche Classic oznacza wiele zobowiązań. – Jako partnerzy Porsche Classic musimy prowadzić sprzedaż klasyków. Wiąże się z tym wydzielenie części powierzchni salonu na ekspozycję i przeszkolenie doradcy, który będzie się zajmował tymi autami. Musi on doskonale znać historię marki i być na bieżąco z rynkiem klasycznych aut używanych, zwłaszcza w wersjach kolekcjonerskich. Musi wiedzieć, gdzie szukać takich aut, mieć dostęp do aukcji i potrafić oceniać ich realną wartość oraz koszty i możliwości ewentualnych renowacji – mówi Paweł Jakubisiak, kierownik sprzedaży. Specjalnie przeszkoleni są też pracownicy serwisu.

Jako Porsche Classic Partner salon we Wrocławiu bierze też na siebie obowiązek promowania historycznego dziedzictwa marki z Zuffenhausen. Lipcowa wystawa jest zatem pierwszym, ale nie ostatnim takim wydarzeniem.

Zdjęcia: Porsche Centrum Wrocław

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Zobacz również
Aktualności
Nissany tańsze w rozliczeniu
Redakcja
7/8/2020
Aktualności
Toyota Proace City – ulubienica polskich firm
Redakcja
6/8/2020
Aktualności
Rejestracje w lipcu: minimalizowanie strat
Redakcja
5/8/2020
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.