Aktualności

SEAT rozwija w Polsce usługi online

Nowa platforma internetowa hiszpańskiej marki – Sales Online – zapewni wgląd w ogólnopolską ofertę samochodów dostępnych od ręki. Klienci prywatni będą też mogli skorzystać z leasingu konsumenckiego, którego nie otrzymają w salonie stacjonarnym.

Dostępna na platformie (pod adresem sklep.seat.pl), rozbudowana wyszukiwarka będzie skupiać wyniki ze wszystkich autoryzowanych salonów na terenie Polski. Odwiedzający stronę mają możliwość skontaktowania się z dedykowanym centrum kontaktowym bądź z doradcami w konkretnych salonach dealerskich (przy każdym prezentowanym aucie widać, w jakim dealerstwie znajduje się dany pojazd). W planach na najbliższą przyszłość jest także wprowadzenie wideorozmowy za pośrednictwem komputera lub urządzenia mobilnego.

Producent rozbudował też dotychczasową witrynę o możliwość wyboru sposobu finansowania (w ramach Volkswagen Financial Services). Specjalna oferta leasingu konsumenckiego będzie dostępna tylko dla klientów platformy. – Z myślą o osobach prywatnych przygotowaliśmy leasing konsumencki, który pozwala na obniżenie wysokości miesięcznej raty. Zapewniliśmy także większy wybór czasu trwania umowy, od 24 do 48 miesięcy – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager SEAT Polska.

Platforma Sales Online nie jest pierwszym rozwiązaniem sieciowym wprowadzonym w ostatnich miesiącach przez importera. W czerwcu uruchomiono Wirtualny Salon marki, który ma pełnić funkcję showroomu i miejsca „e-spotkań” podczas premiery najnowszych modeli.

Zdjęcie: SEAT Media

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Linkedin
Zobacz również
Aktualności
Wakacje sprzyjają branży karawaningowej
Redakcja
18/9/2020
Aktualności
Sierpień w Europie gorszy od lipca
Redakcja
18/9/2020
Aktualności
„Salon przyszłości” Toyoty i Lexusa już otwarty
Redakcja
17/9/2020
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.