Moo Young Kim pracuje dla Hyundai Motor Company od 22 lat. Przez ponad dwie dekady zdobywał doświadczenie w różnych działach i na wielu szczeblach organizacji. Jego kariera rozpoczęła się od pracy w dziale zakupów, w którym przez osiem lat odpowiadał za rozwój części zamiennych, ściśle współpracując z działami produkcji, jakości oraz badań i rozwoju. Później zaś wsparł dział sprzedaży globalnej, i ze sprzedażą związany jest już od ponad 14 lat. Pełnił funkcję szefa globalnych zespołów koordynacji biznesu i strategii w centrali Hyundai Motor Company.
Nowy szef Hyundai Motor Poland miał już za sobą karierę na rynku europejskim – przez ponad cztery i pół roku pracował w siedzibie firmy w Niemczech, odpowiadając m.in. za planowanie biznesowe, planowanie sprzedaży oraz strategię biznesową. „Bazując na moim doświadczeniu w obszarze produkcji i sprzedaży, chciałbym przyczynić się do poprawy naszych wyników poprzez podejmowanie przemyślanych decyzji i wdrażanie optymalizacji procesów. Nasze otoczenie biznesowe szybko się zmienia, a my musimy być gotowi szybko na nie reagować. Jak powiedział Karol Darwin: «Przeżywają nie gatunki najsilniejsze ani najinteligentniejsze, ale te, które najlepiej reagują na zmiany»” – przekonuje Moo Young Kim.
W ub.r. Hyundai Motor Poland odnotował 26 931 rejestracji, utrzymując piąte miejsce wśród największych importerów nowych aut osobowych w Polsce. Najpopularniejszym modelem marki jest model Tuscon, który w 2023 r. sprzedał się w liczbie ponad 10 tys. szt. W ciągu najbliższych miesięcy koncern wprowadzi nad Wisłę nową generację SUV-a Santa Fe, a ponadto model Ioniq 5 (nowego sportowego „elektryka” o mocy 650 KM) oraz dużego vana Starię.