Fotoreportaż

Miasteczko serwisowe dla najmłodszych

Czy 7-latek może spróbować sił jako mechanik? Teraz już tak – możliwość sprawdzenia się w zawodzie daje mu wyjątkowy warsztat przygotowany przez Grupę Cichy-Zasada.

W warszawskim Centrum Koneser powstała oryginalna przestrzeń – miasteczko edukacyjne miniciti, w którym odwiedzający w wieku od 7 do 15 lat mogą samodzielnie odkrywać świat dorosłych w miniaturowej wersji. W ramach projektu fundacji Miasto Dzieci powstało 13 realistycznych miejsc pracy, gdzie dzieciaki mogą wcielić się w rolę m.in. lekarza, redaktora gazety, strażaka czy policjanta. Za wykonanie określonych czynności najmłodsi otrzymują „miniasy”, które później mogą wydać w sklepiku marzeń albo nawet ulokować w „mini banku”.

Jedną z największych atrakcji miasteczka okazał się warsztat samochodowy wyposażony w specjalistyczne narzędzia, a nawet prawdziwe auto. W środku można zapoznać się z obsługą pojazdu, przeprowadzić szybką naprawę czy sprawdzić poziom oleju. Warsztat został wykonany przez United Studios Development, a zaprojektowała go i sfinansowała Grupa Cichy-Zasada. Justyna Grudzińska, dyrektor marketingu dealera, zapewnia, że udział w tym projekcie jest dla firmy bardzo ważny, zwłaszcza długofalowo. – Angażujemy się w wiele inicjatyw edukacyjnych, w tym choćby w program „Ready to Work”, w którym zachęcamy studentów do odbycia stażu w jednym z naszych oddziałów. Miniciti to projekt, dzięki któremu docieramy do jeszcze młodszego pokolenia i poprzez zabawę promujemy zawód mechanika, który jest przecież ciekawym i perspektywicznym zajęciem – mówi przedstawicielka Grupy Cichy-Zasada.

Trudno się z tym nie zgodzić, wszak edukacja przyszłych pokoleń i zaszczepianie w nich praktycznej wiedzy na temat motoryzacji jest dziś jedną z bardziej palących potrzeb branży. Udziałem w projekcie miniciti dealer pokazuje, że zadaniem lidera rynku jest nie tylko osiąganie rekordowych wolumenów sprzedażowych, ale i szeroko rozumiana promocja sektora automotive, w tym wśród dzieci. Owoce takiej aktywności, choć odłożone w czasie, przyjdą na pewno.

Skontaktuj się z autorem
Agata Szymanik
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Porsche Centrum Wrocław partnerem programu aut klasycznych
Redakcja
16/7/2020
Fotoreportaż
Kraj szczęśliwych dealerów
Redakcja
13/4/2020
Fotoreportaż
Przemierzyli Islandię na rowerach
Redakcja
25/9/2019
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.