Trwa ofensywa Grupy PGD. Firma w grudniu ub.r. dokonała, poprzez zakup RRG Warszawa, największej transakcji w historii polskiego rynku dealerskiego, zostając tym samym przedstawicielem marek Renault i Dacia. W ostatnich dniach PGD wzbogaciło się z kolei o DS Automobiles, które stanowi już 19. markę w portfolio Holdingu 1. Grzegorz Szczypior, dyrektor DS-a w Grupie PGD, przekonuje, że jest to marka wciąż młoda, która nad wyraz dynamicznie znajduje sobie miejsce w wymagającej klasie premium. Jak podaje dealerstwo, pierwsze auto kupione w DS Store PGD Warszawa – DS 4 w kolorze czarnym – wyjechało już z salonu.
Salon dysponuje pełną gamą aut testowych marki, poczynając od nowego DS 3 po DS 4, a skończywszy na nowym DS 7 i DS 9 (wszystkie modele dostępne są też w wersjach E-Tense). Firma proponuje klientom promocyjny kredyt fabryczny, leasing czy najem długoterminowy. Uzupełnieniem salonu jest serwis, w ramach którego dealer oferuje klientom pakiety DS Service. Grupa PGD poza DS-em, Renault i Dacią ma także autoryzacje Alfy Romeo, Volvo, Cupry, Seata, Hyundaia, Abartha, Nissana, Forda, Opla, Fiata, Kii, Jeepa, Suzuki, Mitsubishi.
Przypomnijmy, że trzy „dealerskie” spółki Holdingu 1 (Grupa PGD, DF Grupa PGD, Westmotor Grupa PGD) wygenerowały w 2020 r. przychody na poziomie niemal 1,5 mld zł, a RRG Warszawa osiągnęło w tym czasie ponad 449 mln zł. Biorąc pod uwagę rynkową aktywność branżowego giganta, niewykluczone, że na liście największych polskich dealerów już niedługo dojdzie do zmiany – i to na najwyższym stopniu podium.